Contact

Contactpagina

Bezoekadres
Reitseplein 1
Postbus 90154
5000 LG TILBURG
T 013 205 00 00

Voor ondernemers uit Zeeland:
Oostelijk Bolwerk 9
4531 GP Terneuzen
T 0115 451456

← Terug naar overzicht

Management Assistent

Wil jij als Management Assistent een centrale rol, met een mix van operationele en strategische verantwoordelijkheden? En wil jij mensen en informatie samen brengen, alles tot in de puntjes regelen waardoor iedereen optimaal kan presteren? Dan kun jij voor VNO-NCW Brabant Zeeland in Tilburg het verschil maken, de grootste ondernemersverenging van Zuid-Nederland!

Wat ga je doen?

Voor ons kantoor in Tilburg zoeken we een proactieve Management Assistent. Je hoort het misschien vaker, maar in deze rol is echt geen dag hetzelfde. Je bent verantwoordelijk voor wat meer traditionele Management Assistent taken, zoals het voorbereiden van afspraken met belangrijke stakeholders, agendabeheer of bijeenkomsten organiseren.

Ook willen we je uitdagen om mee te denken en te ontwikkelen. Nog een reden waarom geen dag hetzelfde is, jij hebt namelijk zelf invloed op de impact die je maakt. Jij durft jouw politieke gevoel te laten spreken en proactief het voortouw te nemen. Als jij bredere verbanden ontdekt, voel jij de vrijheid om hierop te acteren. Hierdoor maak jij op meerdere vlakken het verschil voor ondernemend Brabant!

Jouw dag ziet er (ongeveer) zo uit

  • 08:30 uur – Met een heerlijke cappuccino bespreek je samen met collega’s de week. Voor je regiomanager heb je afspraken met een wethouder en potentiële leden voorbereid, compleet met alle benodigde info.
  • 10:00 uur – Even je mail en actielijst van de bestuursvergadering van vorige week bijwerken en kijken welke actiepunten jij kunt oppakken.
  • 10:30 uur – De bijeenkomst over duurzaamheid van volgende week heeft nog wat losse eindjes, maar die los jij op. Je bevestigt de catering, licht sprekers in en verzamelt alle presentaties.
  • 12.30 uur – Lunch! Lekker bijpraten met collega’s in het restaurant beneden of tijdens een lunchwandeling.
  • 13:00 uur – Een vraag vanuit een gemeente over een event voor werkgelegenheid. Je stemt af met de regiomanager en zorgt dat je collega’s op de hoogte zijn.
  • 14:00 uur – De middag besteed je aan openstaande acties, van ledencontacten tot de uitnodigingen voor een bedrijfsbezoek.
  • 17.00 uur – Je werkdag zit erop, lekker gewerkt! Je hebt weer een mooie bijdrage geleverd aan ondernemend Brabant.


Wat neem je mee

Je hebt een HBO werk en denk niveau en past in het plaatje wat hier onder is beschreven.

Heb jij al ervaring als management assistent?

Perfect, wij komen graag met jou in contact. Lees snel verder wat wij bieden en hoe je eenvoudig je gegevens kan achterlaten om te solliciteren.

Heb jij nog geen ervaring als management assistent?

Zoals je gelezen hebt, is het een afwisselende en zelfstandige rol. Wij weten dat de titel van jouw vorige functie niet altijd alles zegt, waardoor ervaring als Management Assistent geen verplichting is. Als dit zo is, zijn wij wel benieuwd of je in aanraking bent gekomen met:

  • Het voorbereiden van afspraken;
  • Agendabeheer;
  • Bijeenkomsten organiseren;
  • Klantcontact of contact met verschillende stakeholders;
  • Meedenken in ontwikkelingen;
  • Proactief het voortouw nemen in verschillende projecten.


Herken jij jezelf hierin? Top, lees snel verder wat wij bieden en hoe je eenvoudig kan solliciteren!


Wat bieden wij

  • Op basis van jouw kennis en ervaring doen wij je een passende salaris voorstel. Dit voorstel kan maximaal oplopen tot €3.500,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband;
  • Een rol voor 32-36 uur per week;
  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie, waar jij wordt uitgedaagd om in een informele sfeer impact te maken;
  • Mooie secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een dertiende maand.


Solliciteren

Herken jij jezelf in het bovenstaande? Druk dan op de solliciteren knop, wij gaan graag met jou in gesprek!

Laat je gegevens en antwoorden op de vragen achter, dan nemen wij nemen contact met je op. Optioneel kun je een link naar je LinkedIn-profiel en CV toevoegen, maar dit is niet verplicht en kan ook op een later moment. Dus zie je deze vacature op je telefoon, ook dan kun je gemakkelijk solliciteren!

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie of heb je andere vragen, bel dan met onze Officemanager Patricia van der Voort op 06-59934824.


Over ons

VNO-NCW Brabant Zeeland is het sterkste ondernemingsnetwerk van Brabant en Zeeland. Ons team van 29 betrokken medewerkers zet zich dagelijks in voor de belangen van ondernemers in de regio. Voor meer informatie kijk op www.vnoncwbrabantzeeland.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt door VNO-NCW Brabant Zeeland niet op prijs gesteld.

Solliciteren

"*" geeft vereiste velden aan

 

Met het versturen van deze gegevens ga je akkoord met de wijze waarop wij jouw gegevens verwerken. Privacy statement