Nu de tweede golf in alle hevigheid aan de gang is krijgen bepaalde personeelsvraagstukken wellicht een structureel karakter. Denk hierbij aan thuiswerken, loondoorbetalingsverplichting, ontslag en wat zijn de rechten en plichten tijdens quarantaine.
Op donderdag 3 december 2020 van 09.00 – 10.00 uur duiken we hier met onze HR-Community van VNO-NCW Brabant Zeeland dieper in.
- Hoe ga ik als werkgever om met een verzoek tot thuiswerken?
- Welke rechten en plichten heb ik als werkgever indien een quarantaine situatie zich voordoet?
- Wat zijn do’s en don’ts bij een reorganisatie, welke spelregels gelden hier?
mr. Geert Rouwet, senior arbeidsjurist bij onze kennispartner ABAB Legal, geeft antwoord op al deze arbeidsgerelateerde vraagstukken waar jij in de praktijk mee te maken hebt.
Aanmelden via Inge Hendriks: hendriks@vnoncwbrabantzeeland.nl Heb je nog aanvullende vragen aan Geert? Vermeld deze dan bij jouw aanmelding.
Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor HR-managers of -directeuren van lidbedrijven van VNO-NCW Brabant Zeeland met meer dan vijftig medewerkers. De HR-community komt drie keer jaar bij elkaar en behandelt concrete vragen en problemen van de deelnemers. Heb je interesse in deelname aan de community en op de hoogte blijven van de bijeenkomsten? Neem dan voor meer informatie contact op met Inge of stuur een mail naar middenbrabant@vnoncwbrabantzeeland.nl.